dinsdag 13 juni 2017

Demo Boekensteuntje Tegelen

Hallo allemaal,

Zaterdag 17 juni kom ik een demo geven met de prachtige artikelen van Noor design bij het Boekensteuntje creatief in Tegelen. Het is van 10.00-16.00, kom je ook?!

Ook deze kaart zal ik mee nemen om in het echt eens te zien. De basis heb ik gemaakt van blauw en wit cardstock. De prachtige ronde mal (6002/0785) Deze mal kun je op verschillende manieren gebruiken, want je kunt hem net zo wat ik hier heb gedaan, de mal iets laten verspringen van de blauwe ondergrond van de mal, dit randje zit ook in de verpakking van deze stans. op de openstukjes heb ik wat plak pareltjes geplakt.
De vlinder (6004/0010)  heb ik gestempeld met witte versa line inkt op vellum, hierop heb ik witte embossingpoeder gestrooid en verhit met de heattool voor dit leuke resultaat.

De bloemetjes komen uit de one of a kind lente set (6002/0700) Deze heb ik eerst in groen uitgestanst en daarna uit blauw, van de blauwe heb ik de bloemetjes afgeknipt en op de groene basis geplakt. Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren en zie ik jullie zaterdag 17 juni bij de demo bij het Boekensteuntje creatief in tegelen. Groetjes


Geen opmerkingen: